VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY (VOP) Renovo Group s.r.o., RenovoGO s.r.o. a Renovo Interier s.r.o.

1. Základné ustanovenia a definícia pojmov

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej aj ako „VOP“) upravujú práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce zo zmluvy, uzatvorenej medzi zhotoviteľom, ktorým je Renovo Group s.r.o., so sídlom Strieborná 1216/24, 010 03 Žilina, Slovenská republika, IČO: 55877168, DIČ: 2122110628, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, Vložka číslo: 83590/L alebo RenovoGO, s.r.o., so sídlom Daniela Dlabača 772/27, 010 01 Žilina, Slovenská republika, IČO: 56031793, DIČ: 2122162724, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, Vložka číslo: 84151/L alebo Renovo Interier s.r.o., so sídlom Dlhá 392/2, 010 09 Žilina, Slovenská republika, IČO: 56493576, DIČ: 2122322125, zapísaná v obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, Vložka číslo: 85797/L(ďalej len „z hotoviteľ“) a objednávateľom, ktorým je spotrebiteľ alebo podnikateľ (ďalej len „objednávateľ“ alebo „zákazník“). Predmetom zmluvy medzi objednávateľom a zhotoviteľom je vykonanie diela alebo dodanie služby.

Právne vzťahy medzi objednávateľom a zhotoviteľom, neupravené týmito VOP sa riadia najmä zákonom č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení a zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v platnom znení. V prípade, ak je zákazníkom právnická osoba, riadia sa vzťahy neupravené týmito VOP zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

Dojednania v písomne uzatvorenej zmluve medzi zhotoviteľom a objednávateľom majú prednosť pred týmito VOP. V prípade akéhokoľvek rozporu medzi znením písomnej zmluvy uzavretej medzi zhotoviteľom a objednávateľom a týchto VOP sa najprv použijú ustanovenia písomnej zmluvy, potom ustanovenia týchto VOP a až následne, vo veciach neupravených žiadnym z týchto dokumentov, sa použijú ustanovenia príslušných právnych predpisov.

Zhotoviteľ je obchodná spoločnosť poskytujúca vo vlastnom mene a na vlastnú zodpovednosť v Slovenskej republike služby spotrebiteľom a podnikateľom.

Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti. Spotrebiteľská zmluva je zmluva medzi objednávateľom a zhotoviteľom, v ktorej je objednávateľom spotrebiteľ.

Podnikateľom je osoba, ktorá vykonáva sústavnú činnosť, vo svojom vlastnom mene, na vlastnú zodpovednosť a za účelom dosiahnutia zisku. Za podnikateľa je považovaná tiež každá osoba zapísaná v obchodnom registri, ďalej osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, ako aj osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov. Za podnikateľa je pre účely týchto VOP považovaná aj každá právnická osoba, a to bez ohľadu na svoju právnu povahu a predmet činnosti.

2. Objednávka a uzavretie zmluvy

Zmluvou o dielo sa zhotoviteľ zaväzuje vykonať určité dielo a objednávateľ sa zaväzuje zaplatiť cenu za jeho vykonanie. Predmet diela a podmienky vykonania diela si zmluvné strany môžu dojednať v písomnej zmluve o dielo alebo na základe potvrdenia objednávky.

Objednávateľ adresuje zhotoviteľovi dopyt na vykonanie diela alebo poskytnutie služby, a to spravidla elektronicky (emailom) alebo cez webový formulár zhotoviteľa uvedený na jeho webovej stránke. Dopyt môže objednávateľ zadať aj telefonicky alebo osobne v sídle zhotoviteľa. Na základe dopytu objednávateľa vypracuje zhotoviteľ objednávateľovi nezáväznú cenovú ponuku Na základe dopytu objednávateľa vypracuje zhotoviteľ objednávateľovi nezáväznú cenovú ponuku. V prípade, ak objednávateľ s touto ponuku súhlasí, informuje zhotoviteľa o vážnom záujme o objednávku (písomne, telefonicky, osobne). Objednávka predstavuje návrh na uzatvorenie zmluvy. Ak zhotoviteľ objednávku
akceptuje, objednávku potvrdí. Zhotoviteľ je oprávnený požadovať od objednávateľa zálohu za vykonanie diela. Potvrdenie objednávky je pre objednávateľa aj zhotoviteľa záväzné a zmluva o dielo uzatvorená až momentom pripísania dohodnutej výšky zálohy na účet zhotoviteľa, resp. uhradením zálohy objednávateľom zhotoviteľovi v hotovosti. Od tohto momentu vznikajú medzi zmluvnými stranami vzájomné práva a povinnosti, ktoré sú vymedzené zmluvou a týmito VOP. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou uzavretej zmluvy o dielo.

Potvrdenie objednávky obsahuje: popis diela a jeho technickú špecifikáciu, cenový rozpočet, lehotu vykonania diela, cenu diela uvedenú bez DPH, platobné podmienky, miesto dodania diela, dátum vystavenia objednávky, označenie objednávateľa (meno, priezvisko, adresa trvalého bydliska a dátum narodenia alebo pri právnických osobách obchodné meno, sídlo a IČO), označenie zhotoviteľa a oznámenie kontaktnej osoby zhotoviteľa.

3. Zhotovenie diela

LEHOTA na dodanie diela je dohodnutá v potvrdení objednávky. Táto lehota platí za predpokladu splnenia nasledovných podmienok zo strany objednávateľa:

  1. stavebná pripravenosť pre vykonanie finálneho zamerania do 14 dní od uzavretia zmluvy (ukončené omietky, zadefinovaná skladba podláh)
  2. Odsúhlasenie výkresov a doplňujúcich požiadaviek pre výrobu diela do 5 dní od ich predloženia zhotoviteľom
  3. Stavebná pripravenosť pre montáž (finálne ukončené stavebné práce a finálne nášľapné vrstvy na podlahách) potvrdená min. 7 dní pred plánovaným termínom montáže/dodania diela. Za stavebnú pripravenosť sa považuje aj ukončenie akejkoľvek remeselníckej alebo inej odbornej činnosti (napr. elektroinštalačné práce, vzduchotechnika) v súlade s technickými normami, ktorú si objednávateľ zabezpečuje sám alebo prostredníctvom tretích osôb (t.j. nie je súčasťou diela), a  nevykonanie ktorej znemožňuje zhotoviteľovi dodať dielo, príp. predstavuje vážnu prekážku pre dodanie diela.

V prípade nedodržania uvedených podmienok zo strany objednávateľa sa dodací termín automaticky predlžuje o lehoty, ktoré predstavujú meškanie objednávateľa. Termín vykonania diela sa posúva/predlžuje aj v týchto prípadoch: a) výskyt vyššej moci – neočakávané prírodné a iné javy, existencia ktorých obmedzuje alebo znemožňuje zhotovovanie diela zhotoviteľom b) zmeny v objednávke podľa pokynov objednávateľa O okolnostiach brániacich vykonaniu diela v dohodnutej lehote je zhotoviteľ povinný objednávateľa bezodkladne informovať a spoločne dohodnúť nový termín vykonania diela.

DOPRAVA A MONTÁŽ: Zhotoviteľ zabezpečuje dopravu a odbornú montáž diela v mieste dodania. Cena za dopravu a montáž sa dojednáva v potvrdení objednávky.

PREVZATIE DIELA: Objednávateľ je povinný prevziať dielo najneskôr do jedného týždňa od uplynutia dodacieho termínu. Ak tak neurobí, má zhotoviteľ právo na poplatok za uskladnenie. Poplatok za uskladnenie predstavuje 0,2 % z ceny diela bez dopravy a montáže. Pri prevzatí diela je objednávateľ povinný vždy starostlivo dielo skontrolovať. Zhotoviteľ poskytne zákazníkovi primeraný čas na kontrolu. Následne zhotoviteľ so zákazníkom pristúpia k podpisu protokolu o odovzdaní/prevzatí diela. V prípade, že zákazník zistí vadu diela alebo jeho časti, zapíše ju do zápisu o prevzatí diela. Následne dôjde k dohode o riešení reklamácie. Drobné vady, ktoré sami o sebe nebránia riadnemu užívaniu diela nie sú dôvodom na odmietnutie prevzatia diela. Na neskôr uplatnené reklamácie sa vzťahuje časť o reklamácii.

Zhotoviteľ si pri prevzatí diela u zákazníka vyhotoví fotografie dodaného diela s čím zákazník súhlasí. Zároveň súhlasí s tým, aby fotografia diela bola uverejnená na webovej stránke zhotoviteľa a na sociálnych sieťach zhotoviteľa.

4. Cena diela a spôsob jej úhrady

Cena za dielo je medzi zhotoviteľom a objednávateľom individuálne dohodnutá a je uvedená v potvrdení objednávky. Cena diela je konečná. Za navýšenie ceny diela sa nepovažuje navýšenie z dôvodu zmeny výšky dane z pridanej hodnoty. Cena diela je uhrádzaná na základe faktúry na bankový účet zhotoviteľa alebo v hotovosti (v závislosti od jej výšky, ak to nie je v rozpore s aktuálnou právnou úpravou) v sídle zhotoviteľa alebo v mieste dodania diela. Poplatky a iné náklady, ktoré vzniknú objednávateľovi v súvislosti s úhradou ceny diela znáša objednávateľ. Okrem ceny diela vzniká zhotoviteľovi nárok na úhradu ceny za tzv. naviacpráce, ktoré vznikli v dôsledku požiadaviek zákazníka na zmeny a úpravy diela a ďalšej činnosti vykonanej v mieste dodania diela. Ak bolo medzi zmluvnými stranami dohodnuté, že cena diela je v celosti splatná pred dodaním diela, prechádza vlastnícke právo k dielu na objednávateľa odovzdaním diela. Ak bolo medzi zmluvnými stranami dohodnuté, že cena diela je splatná až po dodaní diela, prechádza vlastnícke právo k dielu na objednávateľa až úplným zaplatením ceny diela.

Po dokončení diela vystaví zhotoviteľ objednávateľovi záverečnú faktúru, v ktorej vyúčtuje všetky uhradené zálohy. Objednávateľ berie na vedomie, že zhotoviteľ Renovo Group s.r.o.

je platcom DPH. RenovoGO s.r.o. a Renovo Interier s.r.o. nie sú platcom DPH. Deň uskutočnenia zdaniteľného plnenia a splatnosť faktúry je uvedená na príslušnej faktúre

5. Zodpovednosť za vady a záruka

Zhotoviteľ zodpovedá za vady, ktoré má dielo pri jeho prevzatí objednávateľom, ako aj za vady, ktoré sa vyskytnú po jeho prevzatí v záručnej dobe. Zhotoviteľ poskytuje záruku na dielo v trvaní 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia diela. Ako záručný list slúži preberací protokol.

6. Práva zo zodpovednosti za vady REKLAMAČNÝ PORIADOK

Zhotoviteľ zodpovedá za vady tovaru alebo služby v rozsahu podľa ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, ustanovení zákona 108/2024 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov a v súlade s ustanoveniami k reklamácii uvedenými v týchto VOP v prípade, ak je objednávateľom spotrebiteľ. Ak je objednávateľom podnikateľ, zhotoviteľ zodpovedá za vady diela v rozsahu podľa ustanovenia § 560 a násl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov s tým, že osobitné ustanovenia k reklamácii uvedené v tomto reklamačnom poriadku sa nepoužijú.

Objednávateľ uplatňuje reklamáciu vzniknutých vád písomne na adresu zhotoviteľa uvedenú v týchto VOP alebo osobne v sídle zhotoviteľa alebo emailom na: schneider@schneiderco.sk

Reklamáciu vybavuje zhotoviteľ bez zbytočného odkladu, maximálne do 30 dní od dátumu riadneho uplatnenia vád objednávateľom. Lehota pre vybavenie reklamácie sa počíta odo dňa prijatia reklamácie zhotoviteľom do dňa vybavenia reklamácie. Oprávnenosť každej reklamácie a posúdenie odstrániteľnosti či neodstrániteľnosti vád vykonáva odborný
zodpovedný pracovník zhotoviteľa.

Právo objednávateľa na odstránenie vady, na primeranú zľavu z ceny diela a na odstúpenie od zmluvy: Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, je objednávateľ oprávnený požadovať bezplatné odstránenie vady. Zhotoviteľ je povinný odstrániť vadu v primeranej lehote. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa dielo mohlo podľa objednávky riadne užívať, má objednávateľ právo na odstúpenie od zmluvy. To isté právo mu prislúcha pri odstrániteľných vadách, ak pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád nemôže dielo riadne užívať. Ak ide o neodstrániteľnú vadu, ktorá však nebráni riadnemu užívaniu dodaného diela, má objednávateľ právo na primeranú zľavu z ceny diela.

Práva zo zodpovednosti za vady sa musia uplatniť u zhotoviteľa v záručnej dobe, inak zaniknú. Počas uplatnenia práva zo záruky až do vybavenia reklamácie sa plynutie záručnej doby prerušuje. Zhotoviteľ je povinný vydať objednávateľovi potvrdenie o tom, kedy právo zo zodpovednosti za vady uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a čase jej trvania.

Vybavením reklamácie sa rozumie ukončenie reklamačného konania opravou diela alebo jeho vadnej časti, vykonaním nového diela, vyplatením primeranej zľavy z ceny diela, doručením výzvy na prevzatie diela, oznámením o zamietnutí reklamácie.

  • Zodpovednosť zhotoviteľa sa nevzťahuje na nasledovné vady:  vady a poškodenia ktoré sú spôsobené prirodzeným opotrebením
  • vady alebo poškodenia spôsobené mechanickým a/alebo chemickým a/alebo násilným poškodením diela a jeho súčastí vrátane náhodného poškodenia
  • vady spôsobené nesprávnou údržbou alebo zanedbaním potrebnej údržby
  • vady spôsobené živelnou udalosťou
  • vady spôsobené používaním v podmienkach, ktoré svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia nezodpovedajú podmienkam, v ktorých sa dielo bežne užíva;
  • vady a poškodenia vzniknuté v dôsledku užívania diela iným ako obvyklým spôsobom alebo v rozpore s jeho účelovým určením
  • vady a poškodenia spôsobené neodbornou montážou komponentov, ktoré neboli
    dodávané zhotoviteľom ako súčasť diela

Objednávateľ je informovaný a uzrozumený, že farba a odtieň materiálu použitého na zhotovenie diela alebo jeho časti sa môže líšiť od farby a odtieňu tohto materiálu zobrazeného na webstránke zhotoviteľa (alebo zaslaného emailom objednávateľovi), nakoľko každé zobrazovacie zariadenie reprodukuje farby iným spôsobom. Zhotoviteľ si vyhradzuje právo odmietnuť reklamáciu diela z dôvodu, že farba a odtieň použitého materiálu sa líši od zobrazeného na webstránke zhotoviteľa alebo zaslaného objednávateľovi emailom. Toto platí aj v prípade, ak si objednávateľ vybral farbu a prevedenie osobne, nakoľko farba vzorkovníka môže vyvolávať iný dojem ako farba celého celku na diele. Zhotoviteľ nezodpovedá za jemné odchýlky vo farebných odtieňoch nábytku, ako pri striekaných povrchoch tak i dyhovaných a masívnych, nakoľko sa jedná o prírodný materiál.

Podmienkou vzniku nárokov zo zodpovednosti za vady diela uvedených v bode 5. a 6. týchto VOP je skutočnosť, že objednávateľ uplatnil vady u zhotoviteľa v súlade s týmto reklamačným poriadkom, t.j. riadne a včas.

Zodpovednosť zhotoviteľa je vylúčená za všetky nepriame a následné škody a ušlý zisk.

7. Odstúpenie od zmluvy

Odstúpenie od zmluvy musí byť urobené písomne a musí byť preukázateľne doručené druhej zmluvnej strane. V listine o odstúpení musia byť uvedené dôvody odstúpenia. Odstúpenie je účinné doručením druhej zmluvnej strane. V prípade platného odstúpenia od zmluvy o dielo, zmluva o dielo sa od počiatku ruší.

Právo zhotoviteľa na odstúpenie od zmluvy:
Zhotoviteľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy o dielo v prípade omeškania objednávateľa s úhradou ceny diela/alebo časti ceny diela o viac než 7 dní, tiež v prípade, ak objednávateľ nesprístupní miesto dodania a/alebo neumožní dodať časť diela ani v lehote 30 dní od predchádzajúcej výzvy zhotoviteľa a/alebo v prípade, ak objednávateľ trvá na zhotovení diela podľa pokynu, na ktorého nevhodnosť bol zhotoviteľom upozornený a/alebo zhotoviteľ zistil skryté prekážky v mieste dodania, ktoré znemožňujú zhotovenie diela dohodnutým spôsobom.

Právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy: Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak je zhotoviteľ v omeškaní s dodaním diela viac ako 30 dní. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy v prípade ak dielo má vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa dielo mohlo podľa objednávky riadne užívať a/alebo dielo nemožno riadne užívať z dôvodu opätovného výskytu vady po oprave, ktorá už bola najmenej 2 krát odstraňovaná a/alebo z dôvodu výskytu súčasne najmenej troch rôznych odstrániteľných vád diela.


8. Odstúpenie spotrebiteľa od zmluvy uzatvorenej za pomoci prostriedkov komunikácie na diaľku alebo mimo obchodného priestoru predávajúceho:

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku a od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov zhotoviteľa aj bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom alebo uzavretia zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, okrem zmluvy, ktorej predmetom je

  • poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a  poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu,
  • dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru
  • vykonanie naliehavých opráv alebo údržby počas návštevy u spotrebiteľa, o ktorú spotrebiteľ výslovne požiadal zhotoviteľa; to neplatí pre zmluvu, ktorej predmetom je poskytnutie inej služby ako oprava alebo údržba, a pre zmluvu, ktorej predmetom je dodanie iného tovaru ako náhradného dielu potrebného na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli zmluvy uzavreté počas návštevy zhotoviteľa u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto tovary alebo služby vopred neobjednal, Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru alebo služby, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou alebo e-mailovou formou a musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od zmluvy, ktorý tvorí prílohu týchto VOP, najmä musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii predmetu zmluvy a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené zhotoviteľovi. Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané zhotoviteľovi najneskôr v posledný deň lehoty podľa tohto odseku. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy použitím na to určeného osobitného formulára na odstúpenie, ktorý tvorí prílohu tejto zmluvy. ‘Spotrebiteľ nemá právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku podľa tohto odseku, ak je predmetom zmluvy dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru.

9. Alternatívne riešenie sporov

Objednávateľ spotrebiteľ má právo obrátiť sa na zhotoviteľa so žiadosťou o nápravu emailom na schneider@schneiderco.sk, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým zhotoviteľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že zhotoviteľ porušil jeho spotrebiteľské práva. Ak zhotoviteľ odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len ako „subjekt ARS“) podľa zákona 391/2015 Z. z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Podmienky riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov sú uvedené v ust. § 11 a nasl. zákona o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Na riešenie sporov môže spotrebiteľ využiť platformu alternatívneho riešenia sporov na tomto odkaze: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK Spotrebiteľ môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho spotrebiteľského sporu použiť on-line platformu pre alternatívne riešenie sporov, ktorá je dostupná na https://europa.eu/youreurope/business/dealing-withcustomers/solving-disputes/online-dispute-resolution/index_sk.htm


10. Ochrana osobných údajov

Zhotoviteľ spracováva osobné údaje objednávateľa, ktorý je fyzickou osobou, ako prevádzkovateľ osobných údajov v zmysle Nariadenia GDPR a Zákona o ochrane osobných údajov. Komplexné informácie o spracovaní osobných údajov v zmysle čl. 13 Nariadenia GDPR, vrátane informácii o účele jednotlivých činností spracovania, ich právnych základoch, príjemcoch údajov a právach objednávateľa ako dotknutej osoby, sú dostupné prostredníctvom internetových stránok zhotoviteľa www.renovo.sk ako „Ochrana osobných údajov“


11. Záverečné ustanovenia


Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou každej zmluvy /potvrdenia objednávky uzatvorenej medzi objednávateľom na strane jednej a zhotoviteľom na strane druhej. Práva a povinnosti vyplývajúce z týchto VOP sú súčasťou zmluvného vzťahu a objednávateľ vyhlasuje, že sa s nimi oboznámil pred zaslaním objednávky zhotoviteľovi.

Ustanovenia uvedené v týchto VOP sa na zmluvu o dodaní služby použijú primerane. Zhotoviteľ je oprávnený tieto obchodné podmienky kedykoľvek zmeniť, a to zverejnením zmien alebo nového znenia obchodných podmienok na svojej internetovej stránke. Obchodné podmienky sú platné až do vydania nových Obchodných podmienok.

Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom vyhotovenia uvedeným nižšie. Prípadné zmeny a doplnenia týchto VOP sa nebudú vzťahovať na objednávky vytvorené pred ich účinnosťou. Orgánom dozoru pre spotrebiteľa je: Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1 Odbor výkonu dohľadu tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68

V Žiline, dňa 1.1.2025